torstai 6. helmikuuta 2014

Uusia tuulia!


Ihana Elina aloittaa Olet ihanassa kerran kuussa ottamaan vastaan asiakkaita. 
Elina on siis kosmetologi ja tekee mm. sokerointeja, kasvohoitoja, kasvolymfaa ja reikiä. Tässä on ehdottomasti kaupungin paras brassien tekijä!!! ;) 
Elinalle voi varata aikoja meidän numerosta tai laittaa meiliä oletihana@gmail.com
Ekan kerran Elina on paikalla 27 helmikuuta. 

Olen 33-vuotias pohjalaisneito, joka ei edelleenkään tiedä varmasti mitä isona haluaa. 
Sen takia teen vähän kaikkea ja koen, että olen viimeinkin oikealla Tiellä elämässäni, loppu selviää kun on sen aika. Rakastan luontoa (etenkin koivut ja varikset ovat samalla aaltopituudella kanssani!), kirjoja, uskontoja ja kulttuureita, joogaa, haasteita ja ihmisten kanssa työskentelyä. Kosmetologiksi valmistuin 2004 ja niissä töissä olen ollut enemmän tai vähemmän kosmetologi -opintojen alusta asti, vuodesta 2002. Luonnonkosmetiikka on lähellä sydäntäni ja käytän kasvohoidoissa laadukasta Jurlique-kosmetiikkaa. Teologian opinnot aloitin syksyllä 2008 ja tällä hetkellä kirjoitan gradua uskontotieteen laitokselle. Joogaa olen aktiivisesti harrastanut vuodesta 2010 ja viime syksynä valmistuin Vinyasa Flow ja Yin jooga – ohjaajaksi. 

Perustin toiminimen helmikuun alussa ja teen kosmetologin töitä ja joogaohjausta gradun ohella. Lisäksi olen reikihoitaja, olen suorittanut Reiki 1 ja 2 – kurssit. 

Olen näin alkuun paikan päällä noin kerran kuussa, tervetuloa tutustumaan minuun ja palveluihini!

Valoa, 

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti